Prensannesiiii170620 yorumlarını okudum canım benim ben 2 inçi oglumda ne cektim valla hem emmek istemedi hemde mama begeniyodu kaç çeşit mama aldım yok yemiyor valla doktora gittim oda fayda etmedi bende Prinç unu aldım biboron maması gibi cıvık yaptım hepsini içti prinç unuyla büyüdü cok şükür saglıgı iyi