Benim kızımda bugün 60.gününü bitirdi 2 aylık olduk ama doğduktan 10 gün sonra gazı başladı ve hala gaz sıkıntımız devam ediyor kimyon rezene anason hepsini denedik bütün gaz damlalarını kullandım nurse harveys relactaz zinco metsil colinox biogaia en son amerikadan bi tane getirttik cok övdüler oda fayda etmedi hiç bişey fayda etmiyor gazına maalesef ve sürekli ağlama uyumama mamasını bile gaz yüzünden doğru düzgün içemiyor bazen cok sinirleniyorum ilk bebeğim alışmaya başladım biraz daha zamana ihtiyacım var galiba sanırım tam toparlamam için bi an önce bu gaz sıkıntısı bitsin diye dua ediyorum gece gündüzz tuvalete bile gidemiyorum çünkü ve inanın ayıptır söylemesi büyük tuvaletim geldiğinde tutmaktan artık kabız oldum ağlayacak diye😪😪😪😪