Mommyishome eleştirenler çok olacak belki ama benimki televizyon açık oldukça sürekli gözü televizyonda hareketler hosuna gidiyor sanırım.Bi 10dk fln onla oyalanır sonra ben konuşurum sıkılır altını açar havalandırır hareket yaptırırım yüzüstü ceviririm (hiç sevmez) en sonda kucakta evin içinde hop hop gezeriz anakıcağunda sallarım.bide şu sıra keşfettim kanepede dizlerimi kendime cekip kucağımda oturtuyorum öyle karsısınsa konuşınca cok seviniyor😂 doğumumdan baslayıp ne bulursam anlatıyorum sacma sapan😂