Şimdi sizin gözlemleriniz bebeğiniz için her bebek farklıdır demek istemiyorum çünkü gerçekten öyleler. Benim kızım ilk doğduğu zaman Aptamil kabız yaptı sonra sma aldık birtane içiremedim sürekli kustu sonra gittik Aptamil prosneo aldık hiç yaramadı gittik golden goat aldık içti fakat kabız gaz mahvoldu döndük Aptamil conformile evet çok rahatladı ama mama bağırsak düzenleyici mama olduğu için belirli bir süre kullanıp Aptamil e geri döndük bu süreçte bebeğim ve biz yıprandık şuan 10 aylık oldu Aptamil olarak devam ediyoruz . Biberonlarınız çok olabilir ama en azından kullandığınızı sıcak suyla çalkalayıp koymanızı öneririm. Sonra dezenfekte edebilirsiniz . Mamalar her bebeğe aynı etkiyi gösterip aynı kilo boyu vermez. Bebişinizle sağlıklı Günler 🍀