Fatmanurozgr canim gozunu korkutmak icin soylemiyorum lutfen yanlis anlama, inan bana geldigin gun pisman olacaksin, cok buyuk bir mecburiyetin yoksa, sakin ama sakin gelme derim , ben geleli 16 sene oldu, 3 tane cocugum var, asla alisamadim, sevemedim, inan hergun dua ediyorum hayirli bir sebep olsada yurduma vatanima donebilsem, vatanimin bir kum tanesini degismem buralara, insan dogdugu buyudugu yerlere yakisiyor, aksi halde egreti oluyosun, daha uzun yazip canini sikmak istemem,nacizane fikirlerimi soyledim canim, rabbim yardimcin olsun, hakkinizda hayirlisini nasip etsin insAllah🤲