Fatmanurozgr 10 ay oldum alıştım ama sevmedim 🙈 Türkiye çok daha güzel buna emin olabilirsin ☺️ Ailemin olmadığı Bi yeri zaten hiçbir zaman sevemem çok özledim herkesi inşallah bir an önce gitmek istiyorum 😂 eğer gelip gezip tozarsanız çok güzel geçer ama sürekli ev ve kimsenizin olmayışı zor gelebilir başlangıçta da çok zorlanırsınız