Mensure42 Kuzummm e devlete iş görememezlik yazdığınızda yatan bütün rapor vs paralarınızı görebilirsiniz
Kuzummm Mensure42 peki bu paranın yatması için bi basvuru falan yapmamız gerekiyor mu yoksa kendinden mı yatıyor
Mensure42 Carolina valla bende anlamadım 😃alsam harcasam az para değil geri istediklerinde hemen yatırabileyim kafalar karıştı valla
Mensure42 Goktug1651 inşallah bende onu düşünüyorum harcasam az para değil ki geri istediklerinde hemen geri koyayım yerine 😅😅
Mensure42 Kuzummm ben bana yatan emzirme ödenekleri için bi başvuru yapmadım sadece doğum parası için başvuru yapmıştım 300 TL olan var ya o daha yatmadı