Kızlar merhaba ben devlet memuruyum ve 3 buçuk ay önce doğum yaptım doğumdan kısa bi süre sonra emzirme ödeneği altında 1135 TL bi para yattı bi hafta önce mesaj geldi 9330 TL emzirme ödeneğiniz PTT şubesine yatmıştır diye bu arada geri kalan bu 3 ayda maaşım yattı bu 9 bin TL neyin nesi bilen var mı başına gelen var mı ?