Borasmomy dogum yaptiktan sonra kullandim. Başlarda işe yariyor sandım ama 3.aydan sonra dökülmeye başladı saçlarım zaten oncesinde sonrasinda kullandım bir işe yaramadı yani. 6. Aya kadar dökuldu. Azalmısti şimdi stresten yeniden başladı. Paranıza yazık bence