momyshark1 bir kaç gün dah bekleyin tekrar yaptırın dava virüs tam vücudumuzdan çıkmadan bu kadar kısa süre de bulaşmaz yani bilim kurulu üyeleri böyle söylüyor ben de böyle bir post açmıştım hatırlayanlar olur mutlaka 2 defa pozitif çıkmıştım, bir kaş fon sonra tekrar yaptırıp negatife dönmüştüm bir kal gün sonra tekrar yaptırın bence