Normalde karantinam 6 gun once bitmisti karantinamin 9.gunu oglumun 10. Gunu annemin pozitif oldugunu öğrendik onlara ben bakmaya basladim derken 13. Gun tekrar belirtilerim basladi dun test vermistim tekrar pozitif cikti evde 3 pozitif 2 negatif var oğlumun 7 annemin 6. Gunu bu hastalık pesimizi birakmayacak kendimizi koruyamiyoruz surekli bulasiyo tam kurtuldum derken tekrarladi buyuk ihtimal oglumdan bana bulasti ya bu sefer bendende ogluma tekrar bulasirsa sonsuz bi döngü resmen kafayi yemek üzereyim napicam bilmiyorum 😔