paputmoms tavuk çok kötü yapar insanı, kusmanız iyi olmuş ama bi doktora gidin isterseniz.
ben sütten zehirlendim.
bebeğim mama ve biberon almadığı için de mecburen emzirmek zorunda kaldım.
ben ateşlenip üşürken çok şükür bebeğime bi şey olmadı, neşesi falan çok yerindeydi hatta.
sadece o da 1 gün ishal oldu, iki kere kaka yaptı ikisi de ishaldi. Ertesi gün ikimizde toparladık ama.