paputmoms Hanımlar ben çok kötü zehirlendim dünden beri afedersiniz ne lavaboda çıkabiliyorum ne mide bulantım duruyor 😔 bu durumda bebeğimi emzirmem sizce sıkıntılı olur mu? 1 saat önce uyandı mama vermek zorunda kaldım 😔
Nehirbadeninannesi paputmoms canim cok geccmis olsun ama mama vermekle bence iyi yapmissin ama ilk once bir doktora gorun en iyisini doktor bilir doktora sor bu durumda bebegimi emzirebilirmiyim diye hem sana da bi serum falan takarlar cabuk toparlanirsin tekrardan gecmis olsun
Erdaleymen paputmoms direk hastaneye gidin lütfen eniştem de böyle tavuktan zehirlendi başta çok önemsemedi sonra düştü bayıldı sizi kokutmak istemem ama hemen gidin diye söylüyorum hastaneye zor yetiştirdiler bence kalkıp gidin kusmaya falan çalışın mutlaka gidin bebeğiniz daha küçücük hemen halloluyor zaten hastaneden rahat bi şekilde çıkarsınız çok dikkatli olursunUz bişey olmaz inşallah
paputmoms Nehirbadeninannesi korona yüzünden hastaneye gitmek istemiyorum gitsem bebeğimi kime bırakıcam bilmiyorum bütün gece uyumadım 😔😔😔
Yasemin_06 Cnm sen direk.doktora git neyden zehirlendigini biliyosan soyle serum felan hallederler bu sekilde bekleme daha fazla emzirmemeklede iyi yapmissin ne olur bilemessin doktora gidesiye kadar mama ver en iyisi cok gecmis olsun sana
paputmoms Yasemin_06 teşekkür ederim canım hastaneye gidemiyorum valla koronadan korkuyorum çok fazla pozitif var burda iyice karıştı buradaki Hastane Bi çok doktor da pozitif Bi de taşıyıcı olayı semptom göstermeyen ya kapar bebeğime bulaştırırsam diye çok korkuyorum 😔😔😔 ne günlere kaldık ya hastaneye gitmeye korkar olduk hasta halimizle 😔😔😔
Nehirbadeninannesi paputmoms canim tamamda Allah korusun ya daha kotu olursan ozaman daha zorlancaksin zehirlenmissin sonucta kolay bir sey degil yinede sen bilirsin tabikide ama ben olsam giderdim sonucta cocugumada bakamicam o durumda o halsizlikle falan takdir yinede senin gecmis olsun tekrar
Yasemin_06 paputmoms cnm onlemini al git bak korunun diyorlar ama acil.bi rahatsizliginda hastaneye mutlaka basvurinda diyorlar devlet olmassa ozele git ozeller daha sakin temiz senin saglikli olman bebegine bakman demek aksatma kendini lutfen
paputmoms Erdaleymen 1 kere zorla kusturdum kendimi ne yaptıysam fayda etmedi pirinç lapası haşlanmış patates yumurta sarısına limon gitmek zorunda kalıcam sanırım 😔
Mucizem04 paputmoms geçmiş olsun bende gıda zehirlenmesi yaşadım emzirdim çocuğa geçmiyor herhangi bişey
Betulersy paputmoms canım salgın var ishal ve kusma bende gecen aynıydım dr dedi . Eczaneden maflor yada reflor al o düzenler bagırsagını onu kullanmadan kendine zor gelirsin emzir bebegini
paputmoms Betulersy valla salgın mı tavuktan mı anlamadım ama berbat bişey ayakta duramıyorum saat 6 dan beri 12 13 defa lavaboya gittim çok kötü çok 😔
balkizim04-06 paputmoms emzirme tabi canım mama vermekle iyi yaptın doktora git hemen sana da zarar vermesin. Çok geçmiş olsun
paputmoms balkizim04-06 ben de öyle düşündüğüm için emzirmedim canım bebeğime bişey olursa Allah korusun mama yesin zaten Bi süreliğine daha iyi