Aselarife canım benm diyetim sana olmaz sütün azalır bnm bebeğim büyük ek gıda alıyor tam oturdu ek gıdamız öyle başladım ama sana tavsiyem sadece kilo almamaya bak vermeye odaklanma ilk olarak tatlıyı kes kahve çay içiyorsan şekersiz iç bide kahvaltıda ekmekden iok yeşillik ve salatalık domates peynir tüket . Ben protein ağırlıklı gidiyorum . Genelde kahvaltıyı yulafla yapıyorum diyetteyken sonra koruma ğrogrqmı uyguluyorum yanimkpruma dediğim de tekrar eski düzene dönüyorum tatlı yemiyorum kahvaltıya ekmek ekliyorum çok az bazem canım isterse akşam yemeğine de ekliyorum pilav asla yapmıyorum evde . Yağlı yemekelr yapmam yemeğime ölçüyle bir yemek kaşığo yap ekliyorum eşimde yiyecekse 2 yemek kaşığı yağ eklerim tuzlu yememeye özen gösteriyorum bide sabah ilk işim iki bardak su içmek