Lina07 yok canım artık ne zaman uyanırsa o zaman ver çünkü artık dünyayı tanımaya başladılar ben öyle yapardım oğlum 3 aylıkken falan hatta sana ve bebeği 2-3-4 aylık olan annelere tavsiyem ben 3.Ay bitti gece hiç kaldırdım ilk 15 günden sonra 2 aylık olasıya saat başı ondan sonra da ne zaman isterse emziriyordum ve kilo boy gelişim sorunu hiç yaşamadım şimdi 8 ay 20 günlük