Nazlimom önce maşallah diyelim 🌸 6 saate kadar normal diyor doktorlar genellemesi böyle artık bebeğiniz büyüdüğü için gece çok beslenmeye ihtiyaç duymuyordur acıkırsa zaten kendi kalkar ilk aylardaki bebekler için 2 saatte bir kaldırıp emzirin deniliyor kan şekeri düşmesin sarılık olmasın diye uyuyorsa acıkmıyordur muhtemelen kilosunu etkilermi bilemem başıma gelmedi çünkü benim oğlumda 3 ay 9 günlük akşam 6 7 gibi uyudumu 3 3.5 saat uyuyor sonra sabaha kadar 1.5 2 saatte bir kalkıyor ben kalkmadığı zaman niye kalkmıyor acaba çok uyudu diyorum bazen uyanmasını beklemeden emziriyordum ama bıraktım çünkü alışkanlık olabiliyormuş ne zaman uyanırsa acıkırsa o zaman emdiriyorum büyüdükleri için geceleri uyuma saatleride artıyormuş