hayalimgercegim-0910 DenizinAnnesiiiii mustela kullanıyoruz. Bittiğinde değişiklik olsun deneyim diye burts bee aldım ama kokusunu hiç sevmedim neyseki çok azaldı mustelaya döndük.
DenizinAnnesiiiii hayalimgercegim-0910 anladm. Canım bende. Mustela kullanyrm ama pahalı ya uygun iyi bisey varmı diye sormstm
Miray00 DenizinAnnesiiiii mustela stelatopia şampuanı ve kremini bir kullanıyoruz ilkkini dogudgunda aldık 7 ayına kadar kullandık uzun süregidiyor
DenizinAnnesiiiii Miray00 bende doğmadan önce 2 tane aldım şimdi 6 aylıgız var daha aslında ama pahalı ya biraz uygun varsa diye arıyorm
Dgndrmz DenizinAnnesiiiii 50 liraya almıştık 500 ml mini şimdi baktım hala o civarlarda fıyatı valla bız cok memnun kaldık gözde yanma alerjı vs hıcbırsey yapmadı
DenizinAnnesiiiii nurelem hm dalin nasıl canım onu bende almıstım kansorejen var içinde dediler bende oyle olunca el sabunu diye kullandm
nurelem DenizinAnnesiiiii daha kullanmadım canm ama ezelden beri dalın kullanılıyor ben o söylenenlere inanmıyorum
gokcekizinannesi DenizinAnnesiiiii mustela kullanıyorum. 1 yaşında daha 2. sisedeyiz. pahalı gibi görünse de çok uzun gidiyor ve temiz içerikli. saç ve vücut için kullanılıyor. konak veya kaşıntı hiç bir problem yasamadkk
brokoli DenizinAnnesiiiii nivea atta cantasi diye aratiyorum internette, en ucuz hangi sitedeyse ordan aliyorum. tek tek almaktan ucuza geliyor takim almak
Elmasdurkaya DenizinAnnesiiiii ilk bssta herseye unibaby ile basladim ama mustelaya donucem herkes cok metediyo
DenizinAnnesiiiii Bsrbkts aynen canm ben doğmadan 2 tane almıstm daha hala kullanyrz 6 aylıgız dedigin gibi fiyatı pahalı ama değiyo
Cicismoms DenizinAnnesiiiii cook memnunum bir ara Johansson baby aldım kokusu çok yoğun uni baby aldım tekrar zaten büyük boyunu al baya gidiyo üstelik sadece 22 tl
DenizinAnnesiiiii iremceren aynen canım benmde oyle 6 aylk oldu daha btmedi ama fyat biraz pahalı bn 2 tne almstm doğmadn şimdi 1 sise kaldı o da baya var ama pahalı işte