Aysegulisaa54 Hacerr bende merak ediyorum 10 da aşı oldu bunsate kadar ateşi çıkmadı ama mızmızlığı var
Hacerr Aysegulisaa54 aynı şekilde karından ölçtü m 37.3 dıo başından ayrılmıyorım inşallah bırsey olmaz
Muhammedalim deletedmom19 bizde bugün olduk da hemsiremiz calpol önermedi yogun oldugu icin yutamıyorlar soluk borularına kacabiliyor dedi, ates icin yarım fitil ver dedi eger cıkarsa .
Muhammedalim deletedmom19 ama zaten asıya gitmeden hiç verilmemeli atesi cıkarsa verilmeliymiş , öncden verilmesi asının etkisini önlüyo sanırım .
hmrvkara deletedmom19 ya tesekkür ederim bnde söylicem bunu bu ayın sonu bizimde kara kara düşünüyorum 😔😔 bitane aşıda bile deli gibi oluyor art arda dayanamam 😔😔
Htc1234 Bugün hem iki aylık aşısını yaptırdık üçünü birden hemde rota virüsü aşısı nı yaptırdık uyku yaptı sanırım birde kabız yapıyor rota virüsü aşısı 🙄🙄
deletedmom19 hmrvkara doktor Arkadaşım bilmiyorum seni aile doktorun yaparım kuzum ama bi dene derim 🥰
rsatlgn Bizde dün olduk ama ateş yapmadı hiç uyumadı sürekli mızmızdı bugün sabahta ateşine baktım 36.7 uykusuzluk dışınds bi sorunumuz olmadı şimdilik ama çok terliyor