Lina1205 serebro bildiğiniz duaları okuyun üstüne çocuğun ve yaptığı yere dikkat edin belki ufak dökülmüştür
Lina1205 iki_tospik_annesiii ya belirtileri var canım kulağını çekip duruyor salya akıyor hep elleri ağzında ama daha bir şişlik yok 🤷
Lina1205 04072020 bizimde öle canım sıkıntı yoktur ktu düşünmeyin hem bebekler ne kadar uyuyorlarsa daha çok gelisiyorlar ☺️
04072020 Lina1205 yaa ne bilim hep ağlayan bi bebektiyemek bile yıyemezdim simdi maşallah saatlerce uyuyor temizliğimi yemeği i utümü yapıyorum uyanıyor emzirirken tekrarr uyuyor
iki_tospik_annesiii Lina1205 anladım cnm benim belki çıkmak üzeredir. Bizim tospikte o şekildeydi şimdi 3 tane birden çıktı dişi 😊 ama çok huysuz. Yatmak falan istemiyor🤷♀️ Uyku düzenimiz bozuldu.
04072020 Lina1205 😀😀uyusa neden uyudu uyumasa neden uyumadı hep bir neden arıyor nedense anbelik cok zor bir şey
busranurrrrrr Rabiacaliskan 2 ay 14 gunluk oglusum ama gece uykusu hic yokkkkk gunduzde sadeece 5 veya 7 saat uyuyo nabicam bilmiyorummmm kafayi yemekk uzereyim elleri agzinda birde devamli salyasi akiyo cok fazla boyle olanlar uyumasi icin ne yapmaliyimmmmmmmm