dlkcnblt 5 gün önce olduk ,bizimki aşıda çok ağladı içim parçalandı ama yapacak bişe yok sakinleştirin hemen sarılın sıkı sıkı❤️ Ateşi çıkmadan 1 kaşık öğlen bir kaşık gece calpol verdim ateşi çıkmadı sizde yapın bence , ateşi çıktığında inmesi daha zor olur dediler