Hanimlar kizim 15 aylik.emziriyorum hatta sadece emziriyorum diyebilirim gunde 1 ogun yerse oh cok sukur bugun yedi diyorum meyve yerse birtek yer onun disinda hep meme kilosunun ayina gore normal oldugunu dusunuyorum ama yazmiycam kiyaslama yapmak istedigimi dusunmeyin diye ne denediysem yemiyor yemiyor yemiyor😢memeye guveniyor cunku oyalamaya calisiyorum herseyi yapiyorum ama yanyana oldugumuz icin asla vazgecmiyor krize giriyor resmen.memeden kesmek istiycek kadar bunaltiyor beni 24 ay degil 48 ay emziriyim sorun degil ama yemek yesin istiyorum oyunlar oynuyorum herseyi yapiyorum ama yemiyor.o ayri agliyor ben ayri yine gidip mecbur meme veriyorum ya afedersiniz ama mememi koparip atasim geliyor sinirlerim bozuluyor artik gece deseniz 6 kere uyandiysa oh uyudu diyorum hadi memeden kestik bu kizi nasil uyutucam nasil uyandigi zaman tekrar uykuya dondurucem diyorum gercekten cok bunaldim.konuyu ordan oraya atlayarak yazdim kusura bakmayin sinirlerim cok bozuk ozet olarak memeden kesersem yemek yermi?yemezse yine o zaman naparim 😢