Bende 202 emzirme 300 doğum yardımı bir 2700 birde 4100 olarak aldım kusuratları vs var şu şekilde oluyor doğum öncesi ve sonrası rapor var öncesini almışsınz sonrasını alıcaksnz birde iş vereniniz onaylatıysa sigortacıya rapor süreniz bitince yatıyor benmki öyle oldu 13 eylül rapor sürem bitti 14 yattı Alo 170 arayın onlarda bilgi veriyor canım