Drkmmy CanselK him siz özel sektörde çalışıyorsanız durum farklıdır . Ben kamu çalışanıyım biz de iade söz konusu olabilir sanırım 😑
Eniz1907 Ben özel sektördeyim izne ayrıldım normalde maaşım 4000 tl net idi 03.07 doğum izni başlangıç nekadar alıcağımı nasıl hesaplıcam nasıl alcam muhasebecimiz bilgi vermiyor e devlette 1046 tl para yattı yazıyor niye o kadar az
Sinemtucee Eniz1907 doğum parası hesaplama aracı var internette ordan et maaşınızı yazıp hesap çıkıyor. Devlet paranızın 3/1 ini kesiyor.
Sinemtucee Drkmmy o para iade olayı şöyle oluyor. Çalışanlar firmalarıyla anlama yapabiliyor biz seni kiran vardır falan filan aylık maaşında olduğu gibi ödeme yapalım. Sen devlet paranı yatırdığında bize geri verirsin diye anlaşma yapılır. Ama eskidendi artık firmalar böyle şeylere yanaşmıyor. Onun dışında aslaaa ve asla para geri ödeme diye birşey yok söz konusu bile olamaz. Bu devletin çalışan annelere özel sağladığı bir destektir. Kanunen
Drkmmy Sinemtucee kamu çalışanları için de mi öyle? ben 3+1 sözleşmeli memurum. Sadece özel sektor icin değil demi bu yazdiklariniz.
Sinemtucee Drkmmy kamu çalışanları ayrı benim bahsettiğim özel. Kamuda ödeme şekli farklı diye biliyorum
Sinemtucee yigit57 yigit57 ben şimdi e devletime baktım 1- 202 TL aldım 2-300 TL alsım 3- rapor parası aldım 4- doğum yardımı parası aldım
Derin1 Sinemtucee özelde bahsettiğiniz şekilde olabilir kamu da iade edilmesi gerekiyormuş idari işlerle bizzat çıkmadan görüştüm ben sormadan söylediler zaten. Hatta Devlet alacağını da bırakmaz diye de eklediler
yigit57 Drkmmy evet. Özel sektörle kamu farklı mi ? Birde o 7000 falan yatmıyor yok öyle bişey. 202 TL emzirme yardımı yapıldı süt parasıymış o : bir kutu mama en ucuzda 45 lira benim oğlum 6. Ayına girecek az kaldı. Bitti o zaman sütünün parası :))
Derin1 Drkmmy bende 4B sözleşmeli memurum idari işlerle görüştüm maaş zaten her ay 15inde yatacağı için 300 doğum parası 200 süt parası dışında yatacak olan paraya dokunmamız gerekiyor onu iade edeceğiz, yoksa her türlü alınacak o para bizden. Sözleşmeli memur olduğumuz için SGK da ayrıyetten yatırıyor ama maaşımız yatacağı için onu iade etmemiz gerekiyor
yigit57 Sinemtucee ben 300 almadım ki 😳 202 aldım bi 15 günlük mü ne rapor aldım 600 küsür bi de işte 4500 küsür aldı o kadar .
Sinemtucee Derin1 kamuda evet öyle onu bende duymuştum aylık para veriyorsa toplu parayı alıyor. Benim bahsettiğim özel onu yukarıda belirttim zaten
Derin1 Drkmmy bilemiyorum ama bana yattığında analık iznim bitip işe döndüğümde geri iade edeceğim.Her türlü ücretsiz izne de ayrılsak analık izni bittiğinde işe gitmemiz gerekiyor o zaman iade ederdim.
Minikkkkkkkkk Drkmmy merhaba bende sozlesmeli 4B olarak çalışıyorum ve 4 ay boyunca maaşım tam yattı ama e devlette bendede 202 tl ve 1703 tl analik rapor ucreti gorunuyor dogum oncesi tarihteki raporum icin. Ben ptt henuz gitmedim alabiliyormuyum kesilecekmi hic bilmiyorum. Siz cektiniz mi bu ucreti
Drkmmy Minikkkkkkkkk evet çektim ama geri iade etmek gerekiyormuş. Alıp hiç dokunmayın en iyisi o paraya
Derin1 Minikkkkkkkkk ücreti çekip işe döndüğünüzde idari işlere mutemete artık maaşla ilgilenen hangi bölümse oraya iade etmeniz gerekiyormuş