Seval_zeynep Bende kızıma evy bayb bez kullanıyorum geçen pișik oldu kızım çok zorlandı acaba önereceğiniz bir bez var mı??
dunyam2020 Huma_65 aksam 9 da takıyorum sabaha kadar dırıyor bezı hoc sızdırmadı sleeppy mınıes gazete gıbı ben sevmedım .molfix te kullandım ama kucuk gelıyor elımde kaldı sleepy ve molfix fazladan
Powermoms Huma_65 bizdede cok sizdirma yspiyordu her bez degistirmefe kiyafet degistiriyirdum. Bim bez deniyim dedim 1 haftadir memnunum
dunyam2020 Huma_65 evet hic sızırmadı 15 ayının ıcınde ara ara meraktan degıstırıdgım oldu bezını prıma molfix mınıes. Falan kullandım .hala da sleepy kullanıyoruz suan sadece 2 numara sleepy ve acılmamıs 4 bumara molfic var kucuk gelıyor kullanamıyoruz yoksakı ıyıydı
Yazilimcianne Huma_65 başka hiç bir markayı denemedim bilmiyorum ama şöyle söyleyeyim kızım 10buçuk kilo 5 numara kullanıyor
DBaybars Huma_65 Belini mi azcık sıkı bağlasanız acaba? Gerçi düşünmüşsünüzdür muhtemelen ama, mesele ben sıkmasından korktuğum için hep gevşek yapıyorum belki sizde öyle yapıyosunuzdur farkında olmadan, o zaman kaka beline kadar gidiyor maalesef kaçış yok 🙃
Birmartannesi Desbildemates bende oyle memnunum Huma_65 ama sizin dediğimiz gibi kalası beline çıkıyor bazen ondan mı acaba,, goon kullandım o da çok iyi bel kısmı minies ’te naylon gibi ama goon baştan sona pamuk
alyatosum Huma_65 canım çok memnunun çok ince ve içeriği temiz olması çok güzel gece bazen sızdırmamız oluyor ama kızım 300 cc mama içiyor bu yüzden olduğunu düşünüyorum gün içinde böyle bi sıkıntı yaşamadık hiç 1 yıldır kullanıyorum
Melekannesi27 Huma_65 ben minies kullanıyorum ıdrar sızdırmıyor ince bir yapısı var sadece bazen çok fazla kaka yapınca taşırıyor bu güne kadar ne pişik nede tahriş old.ben memnunum
Mahinev Huma_65 kaç aylık bebeğiniz ki ? İshal olduğu zamn her bezde taşma olabiliyo ama ben minieste kullandım memnun kaldım 101 bezi de kullanılandım taşma olmuyordu acaba gevşek mi bağlıyorsun ki? Şu an evy baby kullanıyorum oldukça uygun güzel
Misi Huma_65 kac aylik bebisin? Benimkinin de ilk 4 ay sızdı kakasi. Giysi yikamaktan gina geldi. Her bezi denedim ama hepsinde siziyordu. Simdi kaka da biraz katılaşti sizmiyor. Miniesten memnunum. Hem ucuz hem de temiz icerikli
esra0474 Huma_65 günaydın. Ben de 3 aydınız minies kullanıyorum ve her kakada çıkıyor. Başlarda memnundum ama niyeyse bozuldu sanki. Bende Sleepy kullanıyorum artık. Sevgiler
Kbrbydk Huma_65 minies kullanıyorum 4aydir çok memnunum. Ne kadar çiş dolsa da sizdirmadi bizde. Kakası çok cıvık olduğu zamanlar sırtına çıkıyordu hep bizde de ama ona hiçbir bezde care bulamadım. Şimdi 6 aylık kızım 8 kilo 4 numara kullanıyorum gayet iyi 👍