Huma_65 Sleepy kızıma 1 ay boyunca kullandım hiç şikayetim olmadı aslında kızım çok çişli bi bebek olmasına rağmen, sonrasında sleepynin 2 numarasını marketlerde bulamayınca prima aldım ve onda kaldık, çok memnunum ne pişik ne başka bir sıkıntı yaşamadık 2bucuk aydır, kesinlikle pişman olmazsınız