HilalAnl Annemi 4 yıl önce babamıda hamileliğimin 5. Ayında kaybettim daha hamileyken başlamıştım ağlamaya hala ara ara ağlama krizlerim oluyor
Oğlum 4 aylık oldu ilk günden beri yalnız baktım çok zor annesiz babasız olmak
Kayınpederim felçli kayınvalidem ona bakıyor sadece 2 gün gelebildiler oda doğumdan 10 gün sonra
Bir Ablam var bir gün bile gelmedi olmasa daha iyi yani
O yüzden yalnızlık nedir gelde bana sor
Annem hayatta olsaydıda diyorum uzakta olsaydı telefonla bile bana akıl verseydi 😞