Kullanici678😊 kaka yaptığında altını hemen değiştirip çok sert silmezsen pişik olmuyor ben sadece geceleri koruyucu bariyer krem sürüyorum bez uzun kalacak diye pişik falan olmadı şükür . Hafif kızardığında da pişik kremini sürüyorum sabaha kadar iyileşiyor.