Betul6565 LadyMarmalade 4.5aylik bebege 3 numara cok kucuk bizde ayniyiz ve Ben 5 numara kullaniyorum tabiki cikar o sekilde ve bimdeki jnny vily kullaniyorum cokta uygun cokta guzel
LadyMarmalade Bir büyük bedene geçtim bugün şuanlık çıkmadı dışına eğer olursa marka değiştiricem artık🤷🏻♀️
minikkusunanne Defnezeynep1 merhaba kaka cıvık mı ondan mı çıkıyor benimde beebğim 2 aylık kaka cıvık belinden çıkıyor