Bebeğim 4.5 aylık 8e yakın bir kiloda(daha doktor kontorlüne gitmedik tahmini) molfix 3 numara kullanıyorum. Bezin arkasını daha yukarda bırakıyorum bu sefer yanlardan çıkıyor normal bağlıyorum belden çıkıyor yada göbekten çıkıyor. Bağlamada sıkıntı yok eşime de bağlattım aynı. Neden çıkıyor belden dışına o kadar çok oldu ki şu son 1 2 haftada kıyafetler mahvoldu lekede çıkmıyor. Bir numara büyük alsam bu sefer bez büyük gelince daha da çıkmaz mı? Önerilerinizi bekliyorum lütfen bıktım