masalsii Ben onu 3 aylıkken düzene sokmuştum. Doktor kontrolünden sonra çok sık beslemeye gerek yok demişti. İlk uyanmasında eğer saat aralığı çok yakınsa kucağıma alıp, sırtını sıvazlayıp öpüp sakinleştirip geri yatırdım ama tabi aç olmadığından emin olmanız lazım. Sizde emzirdikten sonraki 1buçuk saatte yapabilirsiniz. Aç değildir muhtemelen uykuya dönemiyordur.