Evlilik masalsii Ben 3 aylıkken akşam uykularını desteksiz uyutmaya alıştırmıştım. Hafif uykuluyken memeden çekip yatırıyordum. 5 aylık olunca doktorumuza da danıştım verebilirsin eğitim dedi. Emme uyku ilişkisini kesmek için farklı odada emzirip, odaya götürdüm. Rutini vardı zaten akşamları, ona benzer biraz daha kısa bir rutini gündüzleri yapmaya başladım. Konuşup anlattım, kendi kendine uyuyabileceğini, onun da uyumayı bildiğini, sallanmanın emerek uyumanın doğru bir uyku yöntemi olmadığını, yatırınca bırakıp gitmeyeceğimi, uyuyana kadar onu bekleyeceğimi… Bildiğiniz büyük biriyle konuşur gibi konuştum. Sonra onu çok sevdiğimi söyleyip öpüp iyi uykular diyip yatırdım. Haliyle ilk çok tepki verdi aldım kucağıma öptüm sakinleştirdim. Tekrar yatırdım tekrar ağladı tekrar aldım sakinleştirdim öptüm yatırdım. Böyle bir 30dakika sürdü ilk uykusunda. Kaldır yatır yaparak. 15 sefer almışımdır herhalde sakinleştirip yatırdım. Zaten uyku saatini düzenleyip hareket edince mecbur uykuya yenilip uyuyorlar. 2.uykusunda 20dakikada uyudu derken 3.günden sonra artık kaldır yatır yapmama da gerek kalmadı. Ağlamadan sağa sola döne döne kendi kendine elleriyle oynayıp uyumaya başladı.