Aynı kaygıları bende yaşadım ama o kadar zorlandım ki sabır taşını denedim benim kız emdi. Sonra sirke denedim önce bi kaçtı istemedi uykusu gelince Onu da emdi ve çok ağladı vermeyince kıyamadım napalım biraz daha idare edicez yavaş yavaş azaltmayı deniycem bende 22 aylık kızım bu arada 🥰 Allah hepimize kolaylık sabır versin 🤲