Sophie8 Şu anda tam 18 aylık kızım yaklaşık bir ay oldu memeyi keseli.Ben 2 ay öncesinde karar vermiştim artık bıraktıracağım diye artık sadece uykuya geçişlerde emzirmeye çalışıyordum diğer zamanlar da “Seni anlıyorum anneciğim ama şu anda değil hadi kitap okuyalım hadi birlikte oyun oynayalım” Diyerek geçiştiriyorum.Aynı zamanda 19 haftalık hamileyim şu anda ve artık çok zorlamaya başlamıştı.Zaten azaltmıştıkta.Bir gün tamam dedim bugün bitiriyoruz bu işi.Öğlen uykusunda tabi baya zorlandık uyumak istemedi de Belendi Ağladı ama kararlı olmak gerekiyor o gün bir şekilde uyudu evet zor ama geçiyor.Gece uykusuna bir biberon süt yaptım ki daha önce hiç denememiştim yarısını içti içmedi gene uyumak istemedi gene meme istedi ama vermedim hatta gece 1,2 kere de uyandı ağlayarak meme için sırtını okşadım onunla konuştum orada olduğumu hissettirdim.İlk gün zordu yani ama ikinci gün çok daha kolaylaşıyor inanın mucize gibi hatta artık sütün olmadığını anlattım artık baban çarşıdan getirecek anneciğim biberon da içeceğiz sütü dedim bilmiyorum belki de şans mı diyim ama ikinci günden sonra çok rahat bıraktık ki aşırı meme düşkünü bi bebekti