fistikcisahap tulum değil uyku tulumu olması sebebiyle ben de bu sebeple bu kadar verdim zaten 4 sene her gece giyecek sonuçta. Ki bilirsiniz elyaf yastıklar 15-20 tl, yün yastıklar 80-90 dan başlıyor. Yani burada tulum olması problem değil yün, üretimi pahalı bir hammadde. Normal pamuklu tulumları ben de h&m’den 50 liraya alıyorum orası ayrı 😊