Saglikci merhabalar, 5 tane ergopouch ürünü kulllandım ve devam ediyorum kullanmaya. Bir gece içinde evinizdeki ısı değişimi çok fazla geldi bana. Bir de govdesi de soguk oluyor mu? Bacak ve kollardan üşümezler ya bebekler. Ergopouch un kendine özel bir derece skalası var gormussunuzdur muhakkak. 24 derece için pantolon giydirirseniz tabi ki terler. 21 derece de ise 1 tog için az bile giydiriyorsunuz. Diğer markayı hiç bilmiyorum ama sanırım evinizin derecesini sabitlemeye calısmak minnak kuzunuz için daha doğru olacaktır. Sevgiler