Ozgurbebek Bugrannesi evet bende boyamadım o yüzden çok araştırdım kesin gecmediğine dair bilgi yok ve çok ağır kimyasallar var 9. Ayda kendisi emmeyi bıraktı o zaman boyadım vicdanım rahat etmezdi hep şüpheyle yeni tercih meselesi size kalmış 😊
Lidya-t Mommysharkk [url=https://hizliresim.com/FaRQQn][img]https://i.hizliresim.com/FaRQQn.png[/img][/url] Çok güzel tuttu rengi.
paputmoms Bugrannesi ohooo eşim bana keratin botox bile yaptı kanıtlanmış Bi zararı yok canım bence boyatabilirsin