Purple13 Derosss acaba aradılar ulaşamadılar mı. Beni aramamışlar ulaşamamışlar eşimi aramışlar açmamış oda numarayı bilmiyorum diye kardeşimi aramışlar ordan ulaştılar kardeşim söyledi hatta bize yarın aşısı var diye bir şekilde ulaşmışlar ama ben biliyordum tarihi zaten
Derosss Purple13 imkanı yok canım telefonum 7/24 açık kendi işimizden dolayı yabancı numaraları da mutlaka açarım işle ilgili önemli bir şeydir diye yani hiç aramadılar bu konuyla ilgili dediğin gibi bi arıyım sonuçta aşılar önemli şeyler bu şekilde hafife almaları çok saçma
hankardeslerr Derosss Bugün aşı oldu oğlum. Gerekirse Aile hekiminizi değiştirin. Bu işler aksatılmaz. Onlardan hayır gelmez
Derosss hankardeslerr sağlık ocağı kapanmış ya ben ne yapıcam şimdi hastaneler de yapıyorlar mı acaba bide onu sorayım hey Allahım ya aksatmak istemiyorum aşıları işe bak canım
littleprincemom Iyide neden aramalarini bekliyorsunuz 9.ay oldumu bi iki gun sonrasina gidin iste sizde yani degisiksiniz muayeneyse geri donersiniz asiysa vurdursunuz saglik ocaklari cokta uzakda olmuyor evlerimizden yani telefonla seyler ugrascama ayagimla giderim çocuğum sagligi sonucta
Derosss littleprincemom bende çocuğumun sağlığını düşündüğüm için evimde oturuyorum farkındaysanız kimisi yaptırmış kimisi yaptırmamış ayrıca sağlık ocağı da kapanmış yani muhattap yok bir şey yok ne yapabilirim gidip aşıyı ben mi vurayım çocuğa
hankardeslerr Derosss Tanıdığın başka bir sağlık ocağı varsa oraya danış, misafir olarak kabul ediliyo. Ben annemlerin ordakine gidiyodum doğudu doğalı, ama pandemi zamanında gidemediğim için bizim burdakine gitmeye başladım
Elazumra Derosss asi yoktur ellerinde 10 11 ayda yapılabilir ben de yaptırmadım daha 9aylik sağlık ocağında asi yokmuş olmadi 1 yaşında yapilacak zaten kkk.