Gogo evet bende gidicem çarşamba günü oğlum dpkuz ay 7 günlük olcak ama hiç öle yunurta falan alerji demedi kimse bana hatta dr um yaptırmayın bir yaşda zaten gapıcam çnkü iyi tutmuyor aşıkarı bir yaşında demişti ama ben korktum çarşamba yaptırcam
Defneninannesi07 arslanannesii aynı etken madde var için de alerji olursa doktor gözetiminde yapılıypr aşı kuzenim doktor eşliğinde yapmışlarda ve 4 saat gözetim altında tuttular
Tazeanne0134 Mervemerveesk aynen kuzum bizede aynısını dedi pandemiden kaynaklı zorunlu olmadıkça kan testi yapmıyorlarmış sağlık ocağında hastanede yaptıracaz mecbur çok korkuyorum inan
Mervemerveesk Tazeanne0134 ben de korkuyorum walla nasıl tutucaz, ne kadar ağlayacak ama napalım olacak bir şekilde
susiron Bizede 8. Ayda gitmistik artik asiniz yok 1 yaşta geleceksiniz o zaman asi yapilacak denildi .Suan karmasik bir durum kimisine aşı var kimisine yokmu 😌
Derosss susiron bende anlamadım aşı kartında yazmıyor ama 9. Ayda çoğu kişi aşı olmuş hemşireler vs bilgi vermiyorlar açmıyorlar bile telefonları anlamadım gitti
Derosss Hanis gerçekten öyle arıyorum kaç gündür sapık gibi resmen açmıyorlar ne sağlık ocağı ne hemşire neye göre hareket edicez mal gibi bırakıyorlar ortada eğer özel hastanelerde oluyorsa bende gider direk orda vurdururum gerçekten çok sorumsuzlar
Derosss hankardeslerr doğru olan evet olmaması lazım ama yok canım gene aradım kaç sefer açan eden yok zaten salgın sürecindeyiz zırt pırt çıkamıyoruz diye arıyoruz ama illa bi mağduriyet olacak işte
hankardeslerr Derosss Bugün aşı oldu oğlum. Gerekirse Aile hekiminizi değiştirin. Bu işler aksatılmaz. Onlardan hayır gelmez
Derosss Purple13 hemşire arar sizi demişlerdi 6. Ayda sanırım bu zamana kadar kimse aramadı karta bakıyorum orda da yok bu ay için bişey yazmamışlar mecbur bi gidip sormam lazım hayır yakında da değil ya telefon bişey de açmıyorlar
Purple13 Derosss unutuldumu acaba sağlık bakanlığını arayıp bilgi alın var derlersede şikayet edin. Acaba il il değişir mi diyeceğim ama neden değişsin devlet aşısı zorunlu aşıdır. Günü mü gelmedi acaba aşı günleri oluyor ya. Biz sanırım 9 ay 4 günlükken olduk.
Purple13 Derosss tabi haklısınız sağlık bakanlığını arayın danışın anlatın durumu tarihte vermemişlerdi ulaşamıyorum kimsede aramadı diyin . Tarih verselerdi en azından aramalarını beklemez insan ama ararız demişler🤷♀️
Purple13 Derosss acaba aradılar ulaşamadılar mı. Beni aramamışlar ulaşamamışlar eşimi aramışlar açmamış oda numarayı bilmiyorum diye kardeşimi aramışlar ordan ulaştılar kardeşim söyledi hatta bize yarın aşısı var diye bir şekilde ulaşmışlar ama ben biliyordum tarihi zaten