Ebru-23 BaharAk bende sma başladım fakat kusması var reflü den dolayı bebelac thickener ekleyince geçecek dediler bakalım çok zor buldum sipariş verdim
Ebru-23 BaharAk canım denedim kusması bayağı azaldı birde şu şekilde yedirmeye başladım 30 cc yedirip beş dakika ayakta dik tutup sırtını ovuyorum sonra tekrar 30 cc yedirip mama bitene kadar aynı şekilde devam ediyorm
Kutay09 Ebru-23 geçmiş olsun benim oğlumda da reflü var,4 aylık olduk,bir aylıkken başladık Ar mamalara. Aptamil ar kullandım şimdi Bebelac Gold ar kullaniyorum. Diğer mamalar ince olduğu için içmekte zorlanir. Ar reflü maması onu deneyin iyi gelecektir
Kutay09 Ebru-23 birde gaviscon infant vermişti doktor,mamaya katiyordum o da ise yaradı. İki üç hafta kadar kullandim
Ebru-23 Kutay09 çok teşekkür ederim bende gaviscon kullanıyorum aptamil ar yeni başladık ayrıca bebelac thickener kullanmaya başladım kusma şimdilik günde bir defa ya düştü fakat önceleri çok kusardı şimdi azaldı