Woody merhaba. Bizde kullanıyorduk bitti hiç farketmedim bittiğini yorgunluktan 🤦🏼♀️ İnternette heryerde stok yok yazıyor. Bugun nöbetçi eczanelere gittim 2sindede yok. Stresten ölüyorum şuan üretim mi durdu diye. Eczanelerde bulunur dimi? Bütün eczanelere gidicem yarın. En sın ne zaman aldınız