Limonkizvera vera66 yani birşey diyemeyeceğim ben aşırı memnunum hiç bir zaman tasirmadi sadece aşırı ishal durumlarimizda çok az sızdırdı kenarlardan onun dışında özellikle idrarda hiç bir şekilde sizdrmiyor demekki bebekten bebeğe değişen birşey ondan dolayı bence marka için iyi yada kötü demek çok doğru değil
23zumra vera66 evet ve gunduzleri af edersin kakasi hep ya atletindeydi yada pijamasin da degistirdim ucuz bi marka denedim 10 ay oldu cok nadir sizdirma yapiyot
Duygusm vera66 Sıvı kakanın bir kaç kez beline çıkması hariç sızma yaşamadık. Sleepy kullanıyorum, 7. aydayız.
Mihrimah61 vera66 kaç aylık seninki bilmiyorum ama ben gece yatmadan değişirdim bi daha sabaha değişiyodum kaka yapmadığı sürece. Zaten büyüdükçe gece kaka yapmıyo. Külot bez dene derim o daha sıkı sarıyo
seydaac vera66 sleepy kullandım hiç sızdırdığını görmedim, bir ara minies kullandım o da sızdırmadı hiç. Gevşek bağlıyor olabilir misiniz,?
vera66 seydaac yoo çok dikkat ediyorum aslında çok sıkı yada bol olmamasına bacaklarına iz yapacak rahatsız olur diye
Feminel vera66 11 aydır prima premium care kullanıyorum hiç sızdırma yapmadı. Siz ne kullanıyorsunuz ki bu kadar şikayetçisiniz.
vera66 Feminel çoğu bezi denedim şuan prima aktif bebek kullanıyorum o da sabah ıslak bulıyorum çocuğu
melis_duru vera66 normalde baby&me kullanıyorum, ebebeğe gitmeye fırsat bulamazsam sleepy alıyorum. İkisinden de çok memnunum, kızım 21 aylık, toplasan 10 kere sızmıştır, o kadar da olur yani nerdeyse 2 senede gayet iyi bence
Ygtek vera66 Ne kullanıyorsunuz ? Birde bizim ne zaman eşim bağlasa sızdırıyor sıkı bağlamıyor. Bide alt yanlarını düzeltmiyor ondan sızdırıyor.