vera66 yani birşey diyemeyeceğim ben aşırı memnunum hiç bir zaman tasirmadi sadece aşırı ishal durumlarimizda çok az sızdırdı kenarlardan onun dışında özellikle idrarda hiç bir şekilde sizdrmiyor demekki bebekten bebeğe değişen birşey ondan dolayı bence marka için iyi yada kötü demek çok doğru değil