Esma1290 Ummuhumeyra bende bugün sagdim hep öyle verdim ama korkuyorum memeyi bırakır die . Zaten çok hevesli biberona .
Zeynepmirac Esma1290 valla çakmaz yolda gibisin bacım benim de iki aylıktı çok canım yanıyordu bi yandan emzirip diğer yandan elimi ısırıyordum acıdan Allah’a şükür geçti şimdi dört aylığız hiç çatlak olmadı daha Allah yardımcın olsun ne diyim
Esma1290 Zeynepmirac hiç deme kuzum ya hemde ne cikmazdayim bı hilsen . Tam geçti dedim yeniden başa sardı Allah’ım büyük inşallah birgün atlarım bende