Esma1290 Benim catlamisti uclari yarilmisti doktor trosyd merhem verdi.merhemi surup gogsumun ucuna kucuk para bantlari varya onlardan koyuyordum plastik herhangi yuvarlak birsey de olur, maksat gogus ucu kiyafete temas etmesin bu sekilde yaparak kopmak uzere olan ucum iyilesti o yariklar kapandi aglayarak emziriyordum resmen ve benimki biberon almiyor sadece beni emiyor. Her emzirme oncesi sildim emzirdikten sonra tekrar surdum. Birde emzirirken 2 veya 3 sefer ayni gogusten emzirmek gerekiyor gogsu tamamen bosaltmadan digerine gecilmemeli ben halen bu sekilde devam ediyorum kizim 10 aylik