Aybuke yüzü dışa dönük kullanmayn diyorlar en fazla 15 20 dk kullanılabilirmiş. Siz nasıl kullanıyosunuz . Bende solomom aldım ama bebegimm bana dönük hiç sevmedi sanki sıkışıyor çocukk için de belime de agırlık biniyor ayrıca . Ben mi beceremedim kullanmayı acaba 🤔