CanselK Arkadaşlar bugün kızıma kışlık alışverişe gidicem kanguru almak istiyorum ama hangi aydan sonra kullanılması doğru olur acaba şuan 2.5 aylık kızım
Aybuke CanselK ergonomik m pozisyon olan kanguru almaya dikkat edin Yenidoğan aparatiyla doğumdan itibaren kullanıliyor ben solomombayb aldım memnunum
CanselK [silindi] hangi marka kullandınız acaba ? Her kangurunun içinde yenidoğan aparatı oluyor mu ayriyetten almak mı gerekiyor ? E bebekten bakıcam ama tavsiyeniz varsa oradan da bakabilirim ☺️
[silindi] CanselK ben mamadus kullanıyorum gayet memnunum. Hatta bebeğim içinde uyuyor. Bel ağrıtmıyor tavsiye ederim
Akinbebek Aybuke yüzü dışa dönük kullanmayn diyorlar en fazla 15 20 dk kullanılabilirmiş. Siz nasıl kullanıyosunuz . Bende solomom aldım ama bebegimm bana dönük hiç sevmedi sanki sıkışıyor çocukk için de belime de agırlık biniyor ayrıca . Ben mi beceremedim kullanmayı acaba 🤔
My_son CanselK ben de e bebek den kraft domino kanguru aldim cok memnun kaldim 2 aylik fln di basladik 1 yasina gircek hala evin icinde bile kullaniyorum. Bahsettigim kangurunun en sevdigim ozelligi capraz canta gibi yan da kullanabiliyosn yani bebek yatar pozisyonda da kullaniliyo disaridaysak bile kanguruda rahat rahat uyuyodu bas destegi de vardi. İyi ki onu almisim diyorum valla
Filizz66 CanselK yok ya ben kızımı parka götürdüm rahat 2 saate yakında durdu hala ara ara kullanırım çünkü çok rahat oluyor
aysaensa Ben de aynı soruyu merak ediyorum hatta şimdi post acacaktim. Benim kızım da 1.5 aylık evde sürekli gezmek istiyor kucakta zor oluyor haliyle. Kalça ultrasonu olmadan kanguru kullanmayın dediler ama kullanmak zorundayım neredeyse ne yapmalıyım
CanselK aysaensa kalça ultrasonunu çektirmediniz mi daha doğduğundan beri kullananlar varmış bi zararı yoktur heralde
Snmaydn CanselK 3,5 kilodan sonra kullanılabilir diye biliyorum mesela benim oğlum 6,5 kilo 2 haftadır kullanıyoruz baybbjörn ün mini modelini aldım 11 kiloya kadar kullanılabilirmiş.
Marchmom Kesinlikle ve kesinlikle e bebekte satılan nuna cudl alın. Bu kadar kaliteli ve üst segment bir ürünü nasıl o rakama satıyorlar şaşarsınız, ve dönüp bana teşekkür edersiniz. Yeni doğan aparatı içinde entegre.
OzgeOzkan Marchmom evet canım doğru bende ondan aldım çok kaliteli çok güzel ama bebeğim bir türlü sevmedi durmuyor içinde. Satacağım böyle giderse dışarı çıkamadık hiç bile kanguruyla. Öne dönük ne zaman kullanılır acaba belki öyle sever