Butterfly sizden çok tecrübeli sayılmam, ilk bebeğim, 1 yaşına yeni girecek. Ama gördüğüm şu ki bizim istediğimiz beklediğimiz şeyleri kendilerince uygun zamanda kendiliklerinden yapıyorlar, ama bir ay sonra ama üç ay sonra. Eninde sonunda yiyecekler yürüyecekler konuşacaklar. Bakımları zaten zor, bir de bunlar için üzülmeye yıpranmaya gerek yok bence. Ben artık saldım çayıra😁