Butterfly ortalığın batmasını hiç sorun etmeyin.
ben etmedim, döküldü, saçıldı, sürüldü, her yemekten sonra duş alması bile gerekti ama yılmadım. Hiç dişi yokken sebzeleri buharda haşlayıp koyuyordum önüne. O kadar yumuşuyordu ki ağzına aldığı an eziliyordu zaten sebze ve bu durumu çok seviyordu. Kendi kendine yeme başarısı onu hep heyecanlandırdı.
ilerleyen aylarda artık o yumuşaklığı sevmemeye başladı. Dişleri de çıktığı için daha az süre pişiriyordum buharda. Yine pişiyordu ama çiğneyebileceği kıvama gelmişti.
ilk yardım konusunda kendinize güveniyorsanız, yani allah korusun olası bi boğaza takılma durumunda müdahale edebilirim diyorsanız bence blw deneyin.
şu an kızım 15 aylık, kaşık kullanıyor, benim yedirmemi istemiyor, artık mama sandalyesinin tepsisine dökülenleri de tabağa geri topluyor.
bu şekilde öğreniyorlar ve bundan mutlu oluyorlar☺️