Yesim52 her bebek bir değil çok falan diyenler olmuş ama benim kızımda 2.5 aylık bende 120 cc veriyorum 3 4 saatte bir zaten acıkmadan vermiyorum,geceleri de uyandırmıyorum doktorum öyle demişti. 90 verince 2 saat sonra acıkıyo 120 verince onu idare ediyor 3 4 saat. Çünkü mamanın sindirimi en az 3 saatmiş o yüzden 120 veriyorsan devam et benim kızımda 3.200 doğdu şuan 6 kilo