Prenses39 Yesim52 3 saatte bir verebilirsiniz ama mesela uyuyorsa mama vermek için uyandırmayın artık iki aylık olmuş acıkınca kendi uyanıyor ben öyle emziriyorum ne zaman uyanırsa
ayazasaf Yesim52 2 aylıkken 60 cc 3 saatte bir besliyordum. Geceleri uyandırmayı bırakmamıxı istemişti doktorumuz uyandırmıyorduk acıkınca kendi uyanıyordu zaten.
Mom14 Yesim52 yo valla benim doktorum öyle birşey demedi ne kadar içiyosa o kadar ver dedi 🤷🏻♀️ 6 kg şuan kızım
Hafizem Yesim52 normalde aya gore hesap esılıyor 60 mil cpk fazla o daha cok kucuk demiştı bnm doktorum 2 atlıkken
Mom14 Synmannesi bende hatta 2 saatte bir verdiğimde 90 cc 4 saatte bir 120 veriyorum zaten içmiyor fazlasını kusuyor
Synmannesi Yanlış anlamayın ama anne sütü obez yapmaz mama yapar gereğinden fazla vermek iyi değil benim doktorum da ne kadar emiyorsa emdir meme reddi var çünkü gerekirse 60 ver içmezse zorlama sakın gerekirse 30 içsin dedi zorlama. Dedi
Kartanesi26 Synmannesi anne sütü olmayip mama verenler napsin obez olacak diye mama vermesinde ne versin peki ??? Burada emzirmeyen annelerde var cok yanlis bir düşünce etrafimda mama ile buyuyen bebekler var ve cok saglikli
Dmtsrbdk ayazasaf geceleri kaç saatte bir uyanıyordu bebeğiniz? Benim bebeğim gün içinde 1,5 saatte bi 50-60 cc içiyor. Geceleri saatleri yine aynı ama 30-40 cc içiyor. Doktor geceleri az içtiği için kilo almadığını söyledi
Synmannesi Mom14 aynen öyle kesinlikle sişirmek doğru değil benim kızım da aynı kiloda onla 3 aylık fazla verip kusarsa reflü olur kararında içsin yeter
Synmannesi Yesim52 böyle giderse obez olur ama anne sütü olsa 160 da içse birsey olmaz sen yine dikkat et canım sen bilirsin benim özel 20 senelik. Doktorum ben kilolu bındıl bııngıl bebek istemiyorm dedi